Sunday 28 February 2016

OLIcandy

Buzz It
"OLICANDY, SHINE ALL DAY"
GULA-GULA PENCERAHAN KULIT - kunyah2 je.


OLIcandy supplement pertama di Malaysia yg menggunakan inovasi TERKINI pencerahan kulit melalui ekstrak OLIVE LEAF (daun pokok zaitun) disamping menghilangkan jerawat dan parut di wajah dan seluruh badan.

Kandungan Vitamin C dan astaxanthin membantu menjadikan kulit cerah berganda dan membekalkan vitamin yang diperlukan oleh tubuh badan.



OLIcandy ( 30 tabs)

Harga pasaran : RM59.00
Harga Ctiey : RM50.00




KEISTIMEWAAN OLIcandy:
- Mencerah dan mensekatakan tona kulit seluruh badan
- Melembap, menganjal, menegang serta memudarkan parut
- Wajah lebih segar, berseri dan halus gebu
- Kaya antioksidan, antipenuaan serta mempercepatkan baikpulih sel
- Merencatkan pertumbuhan jerawat
- Mengatasi pelbagai masalah kulit seperti kegatalan, kudis, ekczema
- Mengurangi kedutan halus, tompok2 gelap dan jeragat pada badan
- Membuang toksin dan membersihkan darah kotor
- Mengurangi masalah sakit sendi dan otot
- Memberi tenaga dan meningkatkan kecergasan badan
- Meningkatkan sistem imunisasi
- Mencegah pelbagai penyakit kronik termasuk kanser
- Boleh diambil lelaki dan wanita, 13 tahun ke atas
- Wanita hamil tidak digalakkan ambil Oli Candy

CARA PENGAMBILAN OLIcandy :
- Boleh diambil bila2 masa, terbaik semasa perut kosong
- Amal 1-2 biji sehari
- Jarakkan 4 jam sekira nya minum minuman berkafein
- Banyakkan pengambilan air bersih sepanjang hari

Dirumus khas sesuai digunakan oleh lelaki dan perempuan pada semua peringkat umur (mengikut dos yang di tetapkan).





APA BEZA OLIcandy DENGAN SUPPLIMENT LAIN?

1. OLI CANDY supplement pertama di Malaysia yg menggunakan inovasi TERKINI pencerahan kulit melalui ekstrak OLIVE LEAF (daun pokok zaitun).
- Kajian membuktikan Olive Leaf mengandungi Polifenol yang sangat tinggi yang membantu pencerahan tona kulit serta menghilangkan tanda penuaan dengan efektif.
- Olive Leaf juga kaya antioksidan, antibakteria, antikanser serta mengandungi pelbagai zat aktif lain yang amat berguna dalam menurunkan kadar gula juga menstabilkan tekanan darah, mempercepatkan pembakaran lemak badan, menyihatkan jantung, mencegah risiko penyakit kronik, saraf dan stroke.
- Olive Leaf juga merangsang penghasilan glutatione dalam badan secara semulajadi, maka kesan pencerahan adalah lebih cepat dan tinggi berbanding dengan pengambilan gluta secara oral.

2. Oli Candy mengandungi BOVINE COLLAGEN yang sangat sesuai diambil oleh mereka yg mempunyai alahan kepada Marine Collagen & Seafood.
- Ia membantu membaik pulih tekstur kulit, menganjal dan menegangkan kulit.

3. Astaxanthin di dalam Oli Candy memastikan nutrisi hebat untuk badan.
** 500 x kuasa dari vitamin E dan C
** 10 x kuasa dari beta-carotene
** 10 x kuasa dari lutein
- Paling mudah diserap ke dalam badan berbanding antioksidan lain.
- Membaiki dan memelihara dna sel yang rosak, meningkatkan imuniti dan menguatkan / melindungi sel2 badan.

4. Kebaikan L-lysine dalam Oli Candy, amat diperlukan untuk proses membaiki dan pembiakan sel-sel badan dan untuk membentuk antibodi, enzim dan hormon.
- Ia juga berperanan memelihara otot-otot dan tisu-tisu badan, merawat keletihan, hepatitis dan HIV.



Petikan daripada KOSMO ONLINE.

VSIREH Beauty Expert mengorak langkah ke hadapan dengan melancarkan produk kesihatan OLIcandy yang menggunakan inovasi pencerahan ekstrak daun zaitun.
Pengasas produk kecantikan VSireh Beauty Expert, Puteri Zarith Rashdi berkata, OLIcandy mempunyai keistimewaan tersendiri kerana menggunakan ekstrak daun zaitun yang kaya dengan antioksidan.
“Pengambilan produk ini dijangka akan menjadikan tona kulit lebih cerah dan sekata, kulit lebih gebu, lembap, tegang, merawat masalah jerawat, agen antipenuaan dan merangsang penghasilan gluthathione dalam badan secara semula jadi melalui ekstrak daun zaitun.
Jelasnya lagi, produk itu boleh diambil satu hingga dua biji sehari dan kesan mampu dilihat seawal satu minggu bergantung kepada hormon seseorang.
Tambahnya, walaupun memiliki potensi dan manfaat yang cukup luar biasa, ekstrak daun zaitun tidak menjadi satu ubat yang mujarab sekiranya tidak mengamalkan gaya hidup sihat dan pemakanan seimbang.
Puteri Zarith turut menasihatkan pengguna digalakkan minum air kosong sekurang-kurangnya dua liter sehari bagi membantu proses pencerahan.
Sementara itu pengasas bersama VSireh Beauty Expert, Norazura Md. Podszi berkata, pihaknya melantik pelakon yang sedang meningkat naik iaitu Dayana Roza atau nama sebenarnya Nur Dayana Kamsun Baharin sebagai jurucakap serta duta produk tersebut selama satu tahun bagi memastikan jenamanya lebih dikenali ramai.
Potensi
Pengasas bersama VSireh Beauty Expert, Norazura Md. Podszi melahirkan keyakinan bahawa produk tersebut berpotensi untuk dijual lebih 500,000 botol setiap bulan menjelang tahun 2016. Ia berdasarkan respons yang positif daripada pelanggan yang membuat ulang beli secara konsisten bersama-sama stokis-stokis rasmi syarikatnya.
“OLIcandy dirancang untuk dipasarkan ke pasaran Afrika Selatan dan Asia Barat kerana pasaran di sana amat menyukai produk semula jadi terutamanya yang berasaskan zaitun,” katanya.

DUTA OLIcandy....
Dayana Roza berkata, dia sangat berpuas hati ketika menggunakan produk tersebut yang membuatkan kulitnya semakin cerah, gebu dan turut berasa cergas.
“Sebagai pelakon, dia perlu sentiasa cergas untuk membawa pelbagai watak selain sering terdedah dengan cahaya matahari membuatkan kulit menjadi gelap.
“Walaupun dipanah cuaca terik, kulit tidak mudah gelap dan badan rasa bertenaga sepanjang hari,” jelasnya yang menyukai produk itu kerana ia manis seperti gula-gula.

Untuk sebarang pertanyaan, order @ tempahan, boleh hubungi kak siti via whatsapp, sms  atau e-mail.

H/P No: 013 952 0852
E-mail : ctieysoluters@gmail.com 





No comments:

Post a Comment